13. Scrie despre un loc pe care ai vrea să-l vizitezi sau unde ai vrea să te muți.

Tumblr_m0abfszedl1rqdx9to1_500_large


Nu este doar un loc care aş vrea să îl vizitez, sunt mai multe.Îmi place foarte mult să călătoresc şi am avut ocazia până acum să colind prin câteva ţări şi oraşe din Europa.Cred că cel mai mult mi-aş dori să ajung la Paris să vizitez renumitul Turn Effeil.Sper să am ocazia aceasta.Aş dori ca în viitorul apropiat să vizitez Saint Tropezul, Londra dar şi California.Însă voi vedea pe parcurs, dacă voi reuşi să-mi îndeplinesc aceste dorinţe.

6 comentarii:

Zoe spunea...

De mică îmi doresc şi eu să vizitez Parisul. Pare atât de frumos în imagini...şi cred că e aşa şi-n realitate.

R spunea...

Eu as vrea sa ajuns in japonia.Acolo toti sunt asa colorati, parca ai patrunde intr-un univers paralel:))

Raisa spunea...

Eu aş vrea în U.S.A.Păcat că e viza aia nasoală care nu îţi permite să vizitezi U.S.A-ul doar cu invitaţie sau viză de rezident.

roxanne ‹з spunea...

NY si Paris <3<3<3<3 !

Unknown spunea...

@Zoe: cu siguranţă..:x
@Albă ca Zăpada: :)) fainnn :>:>
@Raisa: cine ştie poate se schimbă :>
@roxanne <3: he he :D :>

Unknown spunea...

Sunt o adolescenta destul de curioasa. Chiar imi place sa calatoresc si sa fac poze . As vrea sa calatoresc peste tot .
Dar cel mai mult imi doresc sa ajung in Franta, Italia , Dubai , New York si in locuri mai retrase.. vreo' insula poate :D

P.S. : Superb blog!

Trimiteți un comentariu