14. Cea mai veche amintire.



Treaba nasoală e că eu nu am o memorie prea bună.Nu sunt genul de persoană care ştie tot ce s-a întâmplat acum un an sau să îmi amintesc nu ştiu ce poezie.Îmi amintesc doar câteva faze de moment, nu cele mai importante, pur şi simplu alea mi le amintesc.
Tumblr_m0c7fxkudm1r0x4hwo1_500_large
  Primul lucru care îl ţin minte e de la grădiniţă.Da, cea mai veche amintire o am de la gradiniţă, pe când aveam 5 ani.Ştiu că educatorea, care mi-o amintesc perfect (nu de alta dar anul ăsta am vazut-o în fiecare săptămână) avea un fel de tablou cu buline roşii şi negre.Nu ştiu sigur pentru ce erau, parcă dacă eşti cuminte primeşti o bulină roşie şi invers.Cel puţin aşa cred.Nu aveau pentru ce să fie.Mai sunt şi altele dar în mare parte de la grădiniţă.E un moment care nu mi-l amintesc doar din poze.

5 comentarii:

Only Books spunea...

Nici eu nu o prea am cu memoria :)). Uit ceva ce mi-ai zis acum doua minute, dar sa mai tin minte nu stiu ce amintiri din nu stiu ce copilarie indepartata! Anyway, dragut articol :).

Dee.

Unknown spunea...

Hey, mersii :*

Raisa spunea...

Hehee:*

roxanne ‹з spunea...

ce poza amuzanta :))))

Zappy spunea...

Nah... nu ştiu, pe moment nu-mi vine nicio amintire veche...
Nu stai, îmi vine una în minte acum... de pe la vreo 6 ani... când a murit bunicul meu :|. Numai amintiri d'astea să nu ai...

Trimiteți un comentariu