3. Părerea ta despre droguri și alcool.

Mno, sigur asta este tema mea favorită din 30 days challange, cel puţin până acum.
Deci sa vă zic my opinion despre
droguri
sunt nişte căcaturi consumate de nişte căcaturi mai mari.Spun adevărul, oamenii care nu vor să trăiască, dar nici să moară consumă astfel de chestii să simtă acea senzaţie de bine care nu au mai simţit-o.Şi sunt mulţi, mulţi tare care încearcă doar aşa din curiozitate ''să văd cum e'', doar odata şi apoi pur şi simplu nu se pot opri.Normal provoacă dependenţă.Însă sunt sigură  că sunt şi câţiva care au început şi au reuşit să scape de obicei.
Cea mai mare durere pe care o poţi avea dacă eşti un om drogat este faptul că eşti respins de societate.Adică de, cine angajează un om, practic bolnav.Drogul chiar dacă pentru un moment te scoate din tulburare, din realitate, după el începe chinul..
Cred că am zis destule, oricum fiecare face ce vrea cu viaţa lui, cu corpul său.Eu am ales să nu le consum.
În orice caz, drog=moarte sigură.

alcool
dacă stai bine şi te gândeşti şi el este un drog, dar unul mai mic.Mulţi recurg  la această cale, pentru a scăpa de tristeţe..........etc.Bine acum alcool ai şi într-o bere cu lămâie.Hahahahahhhhh :)))).Dar eu mă refer la alcool în adevaratul sens al cuvântului, în cantităţi industriale.Iar asta îmi aminteşte de o femeie care am vazut-o pe stradă in urma cu vreo 5 ani, savurând dintr-o sticlă pe care scria SPIRT.Ce dracu' eşti nebună femeie??
Nu sunt pro alcoolului.Beau, mă servesc şi mă opresc, prefer doar bere şi wiskey, atât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu