7. Scrie despre zodia ta și dacă crezi că ți se potrivește.

6271511401_4a33341371_z_largeEu sunt zodia rac şi pot spune că am toate caracteristicile acestei zodii.Nu o să dau acum copy-paste despre zodie că nu citeşte nimeni.
Sunt o persoană sensibilă, dornică de linişte, plină de fantezie, sunt grijulie şi romantică.Uneori am presimţiri, toane însă cel mai bine mă caracterizează următoarea frază:În relaţiile cu ceilalţi, este uneori prea închis în sine. Cu toate că nu pretinde că le ştie pe toate, vrea să aibă ultimul cuvânt.

Se spune că racii merg înainte şi înapoi.De cele mai multe ori mă bazez pe aceste vorbe.Când sunt deprimată ştiu că imediat ''urc'' şi voi ieşi din această stare. Nu pare real dar pe mine mă ajută.Lucruri bune şi rele, cam aşa e în viaţa mea.

1 comentarii:

roxanne ‹з spunea...

Eu sunt taur . Si da , cred in zodiac .. nu in " astazi o sa castigi multi bani , fesrete-te de accidente" sau bazaconii deastea .
Taur-rac = prietenie buna , hihiihihh . Si iubitul meu e rac ( suflete pereche dupa cum zic astrele ) .

Trimiteți un comentariu